Група: ОВфмб-1-23-3.5д
Вид практики: навчальна з дисципліни «Організації виробництва»
Період практики: 17.06.2025-20.06.2025 (дистанційний формат)
Структура навчальної практики з маркетингу складається з лекції-вступу та 8 тем оцінки середовища організації виробництва. Мета навчальної практики – поглиблення і закріплення здобувачами освіти фахових компетентностей, набутих під час вивчення дисципліни «Організація виробництва».
Завданням навчальної практики є досягнення мети навчальної практики шляхом виконання практичних завдань з організації виробничих цехів, робочих місць, допоміжних господарств та наукового підходу до функціонування виробничих потужностей.
Під час проходження навчальної практики студенти змогли закріпити і поглибити теоретичні знання, практичні вміння і навички з ефективної організації виробництва на підприємстві. Набути таких фахових компетентностей, як: здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях, здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології та здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Також студенти під час виконання практичних занять навчальної практики, навчилися оцінювати діяльність виробничих систем та організаційно-технічний рівень виробництва, розраховувати тривалість виробничого циклу простого та складного виробничого процесу в умовах одиничного та серійного виробництва, визначати рівень прогресивності й оптимальності виробничої структури підприємства та розраховувати основні параметри прямотокових, багатопредметних та автоматичних потокових ліній.
Методист: Моренець Ю.О.